joi, 19 octombrie 2017

De prin geanta adunate...

    Geanta unei femei este precum o cutiuta cu secrete, nu stii niciodata ce lucruri poti sa descoperi acolo. Un numitor comun pentru toate posetele cred ca ar fi portofelul si servetelele si poate si oginda si rujurile si un creion pentru ochi... oh, deja incepe sa se umpe geanta, nu ?! Clar obiectele enumerate mai sus se afla in orice gentuta de femeie, dar in functie de mediul din care provii, pasiunile si ariile tale de interes o sa ai gija sa mai adaugi ceva lucruri in micuta gaura neagra ce inghite cu bucurie tot ceea ce ii oferi. La mine in geanta de exemplu, pe langa lucrurile obijnuite, intotdeauna vei mai gasi si un pix, un creion si un calculator stiintific. De ce am asa ceva in genata?! Foarte simplu: pentru ca Politehnica, Energetica... pentru ca viata de student.
    In  general nu imi place sa car lucruri grele dupa mine, asa ca am grija ca rucsacul meu sa fie cat mai usor, sa am in el stictul necesar. Pana la facultate credeam ca mai toata lumea gandeste ca mine, si ca atunci cand spune „strictul necesar” se refera la cat mai putine lucruri, neaparat necesare. Insa am constatat ca treaba nu sta chiar asa. Atunci cand am intalnit-o pe Ioana, am constatat ca o geanta sau un rucsac cu lucruri elementare poate fi plin ochi.
   Imi amintesc in prima saptamana de facultate, cand Ioana m-a rugat sa ii iau si ei geanta. Parea destul de micuta, asa ca am presupus ca e si foarte usoara. Insa cand am vrut sa o ridic am constatat ca era mult mai grea decat gheozdanul meu. Mai tarziu am intrebat-o ce Dumnezeului cara acolo ?! Raspunsul ei a fost unul total neasteptat pentru mine: „Mmm, strictul necesar”. Mdaaa, atunci am fost si mai curioasa sa vad cu ce anume isi umplea ea gentile. Pe langa lucrurile obijnuite cum ar fi portofel, oglinda, machiaj, servetele, calculator stiintific, mai avea si pixuri, creioane, forfecuta, capsator, pila de unghii, crema de maini, medicamente, guma de sters, tigari, umbrela, ciocolata, o sticla de apa si un roman pe care obijnuia sa il citeasca in metrou. Se prea poate sa fi omis totusi cateva lucruri de pe acolo, dar oricum, la obiectele enumerate se mai adaugau si cursurile... Eh, dar daca omului ii place sa care multe lucruri, ce poti sa ii faci ?! Il lasi in pace.
     Eu am ramas tot la ideea mea, de a avea o genta cat mai usoara, insa mi-am dat seama totusi ca una din colegele de camera avea dreptate: cu cat geata ta este mai mare cu atat creste mai mult si dorinta ta de a umple spatiul liber.
     Voi ce credeti, este adevarata aceasta tendinta ?!    

Articol scris pentru SuperBlog.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu